Brändid Keskkonnad ja viidad Trükised

Eesti disain

Briif

Kaubamaja soovis luua brändi, et tõsta tootevalikus esile Eesti disainerite tööd. Uue brändi eesmärgiks oli suurendada tarbija teadlikkust kodumaisest loomingust. Poes eraldati ala, kuhu Eesti disainerid koondada – selleks oli vaja luua ühtne visuaal, mis keskkonnast eristuks. Lisaks oli vaja leida lahendus, kuidas tutvustada toote kõrval ka disainerit.

Tööprotsess

Disaini väljapaneku graafiline lahendus flirdib mõttega, et disain saab alguse visandist. Sellest inspireeritud graafilisest visuaalist kasvab välja kolmemõõtmeline objekt – hinna ja info alus. Viirutusest saab sõrestik, sõrestiku vahele põimub brändi info või hinnaleht. Lahendus on nii paindlik, et infolehed on trükitavad kontori printerist ja sõrestik annab mänguruumi põimida lehte läbi erinevate vahede ning moodustada erinevaid mustreid.

Tunnustus

ADC*E Eesti Disainiauhinnad 2017 – Kategoorias: Varia, ajutine ja eriobjektid – pronks