Ehtebränd Front
Briif
Brändi loomine kahele ühe nime alla koonduvale ehtekunstnikule ning pakendi loomine abielusõrmustele.
Tööprotsess
Kaks loomu poolest erinevat kunstnikku – üks naiselik ja voolavate vormidega ning teine mehelik, sirgete ja jõuliste vormidega – tahtsid ühe nime alla koonduda. Kõik algas nime valimisest. Kuidas kaht tõmbuvat vastandit kokku liita? Pöördusime looduse poole, sest loodus annab alati vastuse. Liikuma hakkasid külmad ja soojad õhumassid, mis kokkupuutel uusi loodusnähtusi esinema kutsuvad.
Logotüübi keskmesse koonduva sõrmuse kivid on ilmakaardil sooja frondi märgistamiseks kasutatavad poolringid. Poolikust sõrmusest sündis ka muster.
Kaks poolt, vastupandamatu külgetõmme. Mõned hetked väärivad pakendit, mis on just selle erilise sündmuse jaoks väljatöötatud. Magnetsüsteemiga kinnituv karp ühendab naise ja mehe ühise tuleviku – abielusõrmuse.
Tunnustatud
Kuldmuna 2018 – Kategoorias: disain / eksklusiivpakend – kuld
Fotograaf
Patrik Tamm