Illustratsioonid
Keskkonnad ja viidad
Kodumaailm Kaubamajas
Briif
Tallinna Kaubamaja soovis luua keskkonna, mis eristuks tavalisest poodlemisalast erinevate fookusmajadega ja omaks avastamisrõõmu lõbusate elementide näol.
Tööprotsess
Kodumaailma kujundusprojekt hõlmas üle 20 fookusmaja ehk poeosakonna nime väljatöötamist koos visuaalse keelega. Uue ilme said esindusseinad, kus illustratsioonid hakkasid seintel elama tänu mati ja läikiva pinna vaheldumisele. Projekti mahtus ka kassatähtede kujundus ja ligi 20 toodete omavahelist humoorikat dialoogi, mis aitavad lõbusal moel toote omadusi külastajale tutvustada ja seeläbi sobivaim ostuotsus teha. Lisaks seinadele, ilmuvad illustratsioonid animeeritult ka ekraanidel.
Tunnustus
Kuldmuna 2021 – Kategoorias: Ostukoha reklaam – eriauhind
Fotograafid
Albert Kerstna, Erik Riikoja