Keskkonnad ja viidad

„Läbi müüdud” – Maailma lühim õudusjutt

Briif

Naistemaailm tegi läbi uuenduskuuri, ikka selleks, et erinevad sihtrühmad enda lemmikriided kiiremini üles leiaks ja mugavalt proovida saaksid.

 

Tööprotsess

Kliendi entusiasm nakatas meidki ja ideid muudkui tulvas. Läbi sõnumite julgustame klienti üleriideid juba sealsamas kõigi pilkude all peegli ees selga tõmbama. Proovikabiinid omakorda said lustakad sõnamängud ja kui šoppamine parasjagu paarilisega peaks toimuma ning silmside omavahel kaotsi läheb, siis leiab kaaslase kergemini üles. Mõõdutabelid käisid meie valvsa pilgu alt läbi ja rinnahoidja õige suuruse lihtsamaks valimiseks tegime kabiinidesse suisa eraldi tabelid.

Disainerite erinurgas ehk disainilaboris läksime nõudliku disainiga kaasa ja stangedele tekkisid jonnipunni loogikaga vineerist disainerite tutvustused. Ning trendikatest painduvatest valgustorudest ei saanud meiegi üle ega ümber.

Kuna ägedate riiete leidmine ja proovimine on varasemast mugavam, siis võibki juhtuda, et maailma lühim õudusjutt “Läbi müüdud” on mõne toote puhul teoks saanud.

 

Fotograaf

Patrik Tamm